15 Koleksi Testimoni Pomifera Shaklee


Testimoni 24 orang pengguna terawal Pomifera dan kenapa mereka sukakannya. Mari kita dengar pengalaman unik mereka dengan setiap produk Pomifera. Jika anda inginkan kulit yang cantik dan berseri seperti mereka.

Lihat di sini keajaiban Pomifera Shaklee
Cubalah Pomifera sekarang! 



Testimoni Pengguna Pertama 


Ingat kena scammm! Sekali betul wehhhhh bukan skin orang korea je dapat glowingsss teruk macam ni kalau pakai benda ni‼️‼️‼️‼️

Terkejut dapat feedback customer share testimoni after pakai skincare pomifera set! Glowingssss teruk skin dia dah macam minah korea!!!!

Korangggg yang mana tengah struggle nak dapat skin helokkkkk macam ni, pomifera skincare set you kena cuba!!!

You all kalau rasa nak cantik glowing jugakkk skin tu ayuhhh laaaa cuba satu. 




Testimoni Pengguna Ke-2


Pomifera Skincare: Rahsia kulit cantik dan sihat! Produk premium dengan bahan semula jadi yang membantu mencerahkan kulit, mengurangkan kedutan, dan memberikan kelembapan yang tahan lama. 

Jom rasai perbezaannya sendiri dan dapatkan kulit impian anda dengan Pomifera! 








Testimoni Pengguna Ke-3

Dalam masa 30 hari sahaja, keadaan kulit saya berubah dengan sangat ketara! Clarify adalah produk kegemaran saya! Serum ini telah membantu menyingkirkan bintik hitam dan bintik putih serta menjadikan kulit saya lebih bersih dan licin. Setiap kali menggunakan Stimulate, kulit saya berasa lebih segar dan terhidrat. Kesannya, jerawat pada kulit wajah saya lebih terkawal dan iritasi semakin berkurang.

- Annisa Zulkafle -




Testimoni Pengguna Ke-4


Ingatkan biasa-biasa je effectnya tapi rupanya power effect, mudah menyerap dalam kulit, kulit jadi moist !! Confirm akan repeat lagi bila dah habis ni. 


Apa kesan pakai face oil ni? k

- kulit sentiasa lembap

- tekstur kulit lebih licin, lembut dan gebu

- jerawat tak muncul2 dah, kalau x sebelum ni ade je seketul dua nak menyinggah. Pastu tinggal parut pulak tu, nyampahhh kan 😂


Pilih face oil yang organic dan ingredients ni special 100% dari buah  Pomifera. Bertindak untuk menggebukan dan melembapkan, ada Bioflavanoid untuk nak protect lapisan luar kulit . Dan hasilkan kolagen untuk kurangkan kedutan dan garis halus 

Sebulan je kesan boleh nampak. Memang best. So silalah cuba uolls. 




Testimoni Pengguna Ke-5 hingga Ke-15


















Orang cakap nak cantik, jangan cantik sorang-sorang. Kena kongsi bagi semua sama-sama cantik.. Haaaa apa lagi mari cuba PURE Oil Serum.. Besttt oiiii taktau nak habaq cemana..Saya bagi jaminan korang mesti fall in love!


Bukan seorang dua je yang cakap best. Ramaiiii yang cakap best dan ramaiiii jugak yang akui. 

Dalam stimulate ni ada microbeads. So sambil cuci muka, sambil tu scrub tapi kulit muka tak jadi kering pun lepas cuci tu. Maintain lembutt je.🤩


Mint yang ada tu buat rasa sejuk sejuk je. Sebab tu kalau ada jerawat pun tak rasa pedih bila cuci dengan stimulate ni. 

Ni baru dua produk saya kongsikan. Jom beli pomifera Shaklee. Ia adalah pelengkap kepada Youth Skincare.


Klik Di Gambar Untuk Info Lebih Tentang Pomifera


Post a Comment

0 Comments